Wij verwelkomen sponsoren!

Wij verwelkomen nieuwe sponsoren & donaties

Onze vereniging bestaat uit ongeveer 50 gedreven muzikanten en verzorgt meerdere optredens per jaar in en rondom Gooische Meren. We zijn ontstaan in 2013 na een fusie van de muziekverenigingen Crescendo en St. Jozef, en onlangs hebben we ons 10-jarig jubileum gevierd.

Wil je ons éénmalig doneren dan kan dat uiteraard, en dat gaat heel handig via de onderstaande QR-code

Of wil je ons structureel sponsoren? Dan verwelkomen wij u graag als lid van de Club van 100.

Met jouw steun als lid van de Club van 100  maak je veel mogelijk!
Dankzij jouw bijdrage kunnen we onze muziekopleidingen van topkwaliteit blijven voorzien, het instrumentarium onderhouden en fantastische optredens blijven organiseren. Zo wordt de continuïteit van onze vereniging en live muziek in Gooise meren gewaarborgd.

Een van onze spannende nieuwe initiatieven is het Friese succesverhaal ‘Nij Talint Orkest’(Nieuw Talent Orkest). In 2024 startten we met dit nieuwe orkest, dat volwassenen zonder enige muzikale ervaring op een laagdrempelige manier laat ontdekken hoeveel plezier je kunt beleven aan het samen maken van muziek. Bij meer dan 60 andere verenigingen heeft dit al geleid tot maar liefst 2000 nieuwe leden.

Indien gewenst, kunt u meer informatie vinden in dit informatieve filmpje: https://youtu.be/Q2FlRmtYHMw

Kortom, dankzij uw steun raken wij niet uitgespeeld!

Met een bijdrage van € 100,- per jaar aan de Club van 100 stel je ons in staat om onze initiatieven te bekostigen

Het eerste jaar voldoe jeu de bijdrage via iDeal, en voor de vervolgjaren ontvangt je jaarlijks een factuur. Als blijk van waardering zullen de leden van de Club van 100 worden vermeld op ons “Club van 100-bord”, zowel digitaal als fysiek.

Goed om te weten is dat jouw bedrijf mogelijk gebruik kan maken van belastingvoordeel via een periodieke schenking aan onze vereniging. Hierdoor krijg je een deel van jouw gift terug van de Belastingdienst, waardoor het je netto minder koste om ons te steunen! Je kan er zelfs voor kiezen om ongeveer €160,- te schenken, terwijl het je netto slechts € 100,- kost. Het gaat bij een periodieke schenking om een schenking van een vast bedrag voor minimaal 5 jaar. Deze leggen we vast in een schenkingsovereenkomst.  Meer informatie over de aftrekbaarheid van de periodieke gift vind je op de website van de Belastingdienst.

Meer informatie over de aftrekbaarheid van de periodieke gift vindt u op de website van de Belastingdienst.

Hoe leuk: je maakt kans op een privé concert
Een extra leuke bijkomstigheid is dat leden van de Club van 100 jaarlijks kans maken op een intiem huiskamerconcert,  bedrijfskantine(of trouwfeest) verzorgd door onze eigen muzikanten. Je kan kiezen uit verschillende opties, zoals een saxofoonkwartet, een klarinetkwintet, een koperblazersensemble, of een gemêleerde samenstelling. Daarnaast ontvang je elk kwartaal onze nieuwsbrief, word je vermeld op de website en op het bord op de muziekschool (Scala) en ontvang je jaarlijks twee vrijkaartjes voor het jaarconcert.

Klaar om te sponsoren?
Ben je geïnteresseerd in het sponsoren van onze vereniging en wil je meer informatie ontvangen? Aarzel dan niet om onderstaande velden in te vullen en word lid van de Club van 100! Wij staan graag voor je klaar en zorgen ervoor dat je de overeenkomst krijgt toegestuurd via onze secretaris.  Of vul hieronder jouw gegevens in en wij nemen contact met je op voor een persoonlijke toelichting over alle mogelijkheden.

Neem contact met ons op

We kijken uit naar uw betrokkenheid en steun bij Muziekvereniging Het Gooi, zodat we samen muzikale successen kunnen blijven behalen!