Jeugdorkest G-Force!

Houd jij van muziek maken? Speel jij een blaasinstrument en ben je al die lessen in je eentje soms wel een beetje zat? Kom dan met ons meespelen bij het Jeugdorkest G-Force!.

Spelen in een orkest is LEUK! Samen muziek maken die gaaf is en die je kent is nog leuker!
Bij het Jeugdorkest G-Force! spelen we eigentijdse en moderne jeugdige muziek. G-Force! staat onder leiding van de jonge, muzikale en enthousiaste Kim Schimmel.

Wanneer kan je meedoen? Als je twee jaar les hebt (gehad) kun je al meedoen. Iedereen die een blaasinstrument bespeelt kan meedoen. Dwarsfluit, klarinet, alt saxofoon, tenor saxofoon, bariton, trombone, trompet of hoorn. Ook een basgitaar en drummer zijn van harte welkom. Het Jeugdorkest G-Force! bestaat momenteel uit een behoorlijk aantal jeugdleden tussen de 10 en 15 jaar. Er zijn ook enkele volwassenen die meespelen. Zij zijn er als begeleiding en zij spelen een instrument dat de jeugd (nog) niet bespeelt.

Het Jeugdorkest G-Force! treedt ook op! Wij proberen 4 optredens per seizoen te organiseren zowel binnen als buiten, met 1 keer per jaar een optreden in Spant met de hele vereniging. Wij repeteren altijd op donderdag van 18.45 - 19.45 uur, in Scala, beneden in de grote zaal aan de Dr. Schaepmanlaan 8 in Bussum.

Voor de kosten hoef je het niet te laten € 95,- per jaar en kan in twee termijnen worden betaald. Opzeggen van het lidmaatschap kan 2 keer per jaar, voor 1 december (m.i.v. januari) en voor 1 juli (m.i.v. augustus). Om op te zeggen stuur je een mail naar info@muziekvereniginghetgooi.nl.

Meld je aan!